Search found 22 matches

by Lyna
23 Nov 2019, 14:02
Forum: Public Area
Topic: Greetings all ... old and new
Replies: 11
Views: 6518

Re: Greetings all ... old and new

lol is this for real?
Will there be a keeponrage?
by Lyna
10 Jun 2008, 15:02
Forum: Public Area
Topic: europe, fb
Replies: 25
Views: 17724

Anyone deserves a second chance, right noite? :D
by Lyna
07 Jun 2008, 15:12
Forum: Public Area
Topic: Post your UI
Replies: 342
Views: 373838

You mean the M'uru one right?
by Lyna
31 May 2008, 22:26
Forum: Public Area
Topic: SK Gaming
Replies: 16
Views: 10578

Triumphant wrote:[18:31:26] <kamy> you wait for russians, we wait for greeks
That can't be true
by Lyna
20 May 2008, 23:42
Forum: Public Area
Topic: @Naturen Ui of Kill Movie Muru
Replies: 5
Views: 4151

SCTD
by Lyna
15 May 2008, 03:24
Forum: Public Area
Topic: Lock spec question please
Replies: 28
Views: 14755

Lustant wrote:Lastly, when going 0/21/40 what are your thoughts on including Corruption in your rotation?
Plz don't you ever do that again
by Lyna
17 Apr 2008, 12:34
Forum: Public Area
Topic: Dyre's Unit Frames
Replies: 3
Views: 2982

ag_Unitframes

There you go lad
by Lyna
12 Apr 2008, 22:40
Forum: News
Topic: The Eredar Twins DOWN
Replies: 47
Views: 43065

boar speed is the key
by Lyna
06 Apr 2008, 02:41
Forum: Public Area
Topic: Last Resort Fan Wallpaper
Replies: 38
Views: 32762

Elementz wrote:...feel free to insult me if you don't!
This is your doing, Mop
by Lyna
05 Apr 2008, 16:19
Forum: Public Area
Topic: Dyre, addon question.
Replies: 22
Views: 11602

Prolly Dotimer (or Dottimer), could be wrong tho i havent used it in a while
by Lyna
02 Apr 2008, 01:27
Forum: Public Area
Topic: Post your UI
Replies: 342
Views: 373838

For Whoever asked for it http://files.filefront.com/LynaUirar/;9933926;/fil Just a note on how to install: 1) Extract the files in wow folder 2) Open WTF folder 3) Rename the folder "YOURACCOUNTNAME" to your actual account name IN CAPS 4) Rename folder YourServer to your actual Server Name 5) Rename...
by Lyna
29 Mar 2008, 03:22
Forum: Public Area
Topic: Post your UI
Replies: 342
Views: 373838

Try updating it?
by Lyna
28 Mar 2008, 16:58
Forum: Movies
Topic: Kalecgos
Replies: 31
Views: 39654

Hey Steffang
by Lyna
15 Mar 2008, 14:35
Forum: Public Area
Topic: Hi, Tell me pls )
Replies: 7
Views: 3937

Whats a rolic?
by Lyna
14 Mar 2008, 21:59
Forum: Public Area
Topic: Post your UI
Replies: 342
Views: 373838

Whats wrong with banana pictures
by Lyna
14 Mar 2008, 20:59
Forum: Public Area
Topic: Post your UI
Replies: 342
Views: 373838

So thats why i felt special all this time
by Lyna
14 Mar 2008, 12:12
Forum: Public Area
Topic: Post your UI
Replies: 342
Views: 373838

Yeah could do but im gonna update it anyway with 2.4 coming, so maybe after that ;)
by Lyna
07 Feb 2008, 15:50
Forum: Public Area
Topic: Morpalicious SUX
Replies: 25
Views: 15132

Image
by Lyna
26 Jan 2008, 23:10
Forum: Public Area
Topic: Hey big fan and just need to ask
Replies: 13
Views: 6103

Image

Thats my secret mod for pure DPS. Big red button in cases of emergency only